2018. már 29.

Vega sonka - MOST!

írta: Kertkonyha
Vega sonka - MOST!

Pácolva vagy anélkül

Vészesen közeleg a húsvét, és én meg jól lemaradtam a 827 Kitchen világhíres sonkájáról. SEGÍTSÉG!
Ezt a sonkát egyszer a Vegan Sunday Marketen volt alkalmam megkóstolni, akkor egy állatbarát tálban mosolygott rám a csülök szerepében. Egyszerűen isteni volt! :) Nem is csoda, hogy akkora volt az érdeklődés erre a sonkára, hogy sajnos nem jutott mindenkinek belőle az ünnepek előtt. Nekem sem! :'( Hozzáteszem, én ennek azért valahol nagyon örülök, hiszen ez azt jelenti, hogy rengeteg (és egyre több!) ember szeretné nem egy ártatlan malacka combjával ünnepelni a húsvétot, ami egyszerűen fantasztikus hír! <3 
Szóval, jön a húsvét, sonka sehol, így muszáj voltam valamilyen B-terv után nézni. ERGO: magamnak elkészíteni a sonkámat. 

Az eredmény? Finom! :) Nem annyira hússzerű az állaga, ennek talán sokan még örülnek is. De vékonyra szeletelhető, darabokra is vágható, zöldségekhez, mustárhoz, tormához nagyon jól passzol. Füstös, fűszeres és nagyon illatos! Elég egyszerű volt megcsinálni is, mert bár sokféle a hozzávaló, de igazából kevés munkával megvan, és LETT SONKÁM! :D

dscf3824-2.jpg
Most már csak a húsvéti kalácsot kell megsütnöm hozzá! :)

A SONKA RECEPTJÉÉRT IDE KATTINTS! :)

Szólj hozzá

főétel csicseriborsó húsmentes vegetáriánus szendvics laktózmentes ünnepi vegán szejtán tojásmentes vegán húsvét kenyérre kenjük szejtán készítése