2014. jún 15.

Lecsós szelet (szejtán) spárgás krumplival

írta: Kertkonyha
Lecsós szelet (szejtán) spárgás krumplival

Lecsós szejtán… Spárgás krumpli? Nem mindennapi… De, hogy milyen finom!
És nagyon egyszerű is, tekintve, hogy az alkatrészek nagyja már kész volt, hiszen korábbi ételek kis, megmaradt adagjait hasznosítottam újra. Gazdaságos, villámgyors módszer, ami nagyon nagy élmény tud lenni, főleg, ha az eredmény nemhogy „elmegy”, de mindenki megnyalja utána mind a tíz ujját.

20140615_lecsos-szelet-sparga-krumpli_2_-2_500x371.jpg

 

Felhasználtam maradék spárgakrém levest, kis hagymás krumplit és a múltkori lecsót. Külön-külön egyik sem lett volna elég, de együtt szép menüt alkottak.

Spárgás krumpli 
A tál hagymás krumplit egy kis maradék spárga krémlevessel betettem a sütőbe pirulni egy fél órára. A víz elpárolgott, és az eredmény finom, ízes, a tetején gusztusosan megpirult krumpli lett.

Lecsós szelet
Előre elkészített szejtánszeleteket felengedtem, és mindkét oldalán szép barnára sütöttem olajban. Ezután már csak a lecsót kellett megmelegíteni, összevágni egy finom ecetes salátát, elrendezni a tányéron, és kész is volt a vasárnapi ebéd.

 

Egy kattintás, és nem maradsz le a további receptekről:

 

Szólj hozzá

krumpli főétel húsmentes vegetáriánus magyaros laktózmentes vegán szejtán búzahús