2014. aug 01.

Rólam

írta: Kertkonyha
Rólam

2007-ben történt, hogy kedves barátom nekifogott a Vegetáriánus élet c. könyv lefordításának, és odaadta a kéziratot, hogy olvassam át. Ebben a könyvben nem volt egyetlen recept sem, viszont a húsevés egészségügyi, környezeti és állattartási vonzatai annál inkább.
Még a felénél sem tartottam a 150 oldalnak, amikor összeállt a kép. Én vegetáriánus vagyok, és semmi kétségem nem volt többé afelől, hogy számomra ez a helyes út.

Eltelt pár év, és jobban megismerve a tej- és tojásipar működését, ezen élelmiszerek szervezetre gyakorolt hatását, majd pár éve áttértem a vegán táplálkozásra.

Azóta rengeteget főztem, és meggyőződésem, hogy ezek az ételek nemcsak sokkal egészségesebbek, de legalább ugyanolyan finomak is, mint a hagyományos, állati eredetű változatok. 

 

Miben segíthetek neked?

Szeretném megosztani azokat a tapasztalatokat, házias recepteket és főzési praktikákat, amik nekem már beváltak.

  • Ha szeretnél egészségesen táplálkozni, de megőriznéd a hagyományos ízeket is, akkor böngéssz kedvedre.
  • Ha úgy szeretnél vegán ételeket főzni, hogy mindennapos alapanyagokat tartasz otthon, akkor is ajánlom a receptjeimet.
  • Ha szeretnél eljönni egy jó hangulatú estére, ahol együtt készítünk ételeket és finomakat eszünk, akkor is jó helyen jársz, rendszeresen tartunk workshopokat.

 

Szólj hozzá