2018. okt 21.

“Húsleves” tökmagból

írta: Kertkonyha
“Húsleves” tökmagból

Egyszerű változat

Esküszöm, anno soha nem voltam oda a húslevesért. :)) Amennyire emlékszem, gyerekként megettem, mert minden vasárnapi ebéd ezzel kezdődött, de valahogy engem életemben soha meg nem talált olyan gondolat, hogy ej, de jól esne most egy olyan üres, sós, meleg lé. :D

Érthetően eddig nem igazán mozgatott meg a vega változat sem, főleg, mivel az a legendásan lassan gyöngyözős, órákon át figyelgetős műfaj sem nekem való. :D

dscf4503.jpgSokkal inkább kíváncsiságból kezdtem neki ennek a receptnek. Nem is nagyon törődtem vele, felraktam és kész. Semmi csiribi csiribá, ha lobogott, hát, lobogott. Ha elfőtt a vize, ráöntöttem még, és kész. Megmondom őszintén, egyértelműen arról szólt a dolog, hogy az aznapi főszereplő tökfőzelék mellett ne kelljen kidobnom a magokat.

És úgy végződött, hogy Úr Isten, ezt kóstolja meg mindenki, hajszálra, mint az eredeti, ez fantasztikus! Másnap csak a magok miatt vettem még egy tököt, és ha már van itthon egy, hát, eszünk majd főzeléket is. NANÁ!
Éljen! :))

A receptért IDE KATTINTS!

Szólj hozzá

leves egyszerű húsmentes vegetáriánus magyaros laktózmentes vegán