2018. okt 22.

Cukkini gnocchi

írta: Kertkonyha
Cukkini gnocchi

Történt egyszer, hogy internetes bevásárlásban cukkinit rendeltem. Darabra adtam meg a mennyiséget, gondolván, a megszokott uborka méretűek jönnek majd (amilyet amúgy mindig is hoznak). Na, ehelyett darabonként egykilós hatalmas tökök érkeztek! Vagy 5-6 kiló összesen.. Segítség!
Ja, hogy ez a tölteni való cukkini. Amúgy micsoda egy buta név! Szerintem egy ekkora, hatalmas cukkini még arra se nagyon alkalmas. Hacsak nem egy 15 fős társaságnak főzöl... :D

20180707_cukkini_gnocchi_2dscf3996.jpg

Szóval, bele kellett húznom, hogy valamit csináljak belőle. Így jött az ötlet és egy merész újítás: gnocchit gyúrtam, amiben a krumplit lecseréltem a cukkinira. Szép adag lett, egy részét még le is fagyasztottam. Szuper lesz az majd rohanósabb napok ebédjére, vacsorájára. :)

A receptért IDE KATTINTS!

Szólj hozzá

tészta főétel cukkini húsmentes vegetáriánus laktózmentes gnocchi vegán tojásmentes mediterrán konyha